kramp.


Idag vaknade man med fruktansvärda kramper i magen, men kämpade
till skolan ändå. Jag hade verkligen bestämt mej för att sluta va sjuk
hela tiden, för jag behöver verkligen vara aktiv i skolan nu. Så ja åkte in
till skolan med en knuten rund mage, men jag gav inte upp. Med leendet
på läpparna och skrattet i blodet så klarade jag av några timmar! Bet
ihop helt enkelt. På idrotten fick man vara i gymmet med hockeykillarna
KANONKUL (Y). Men på matten efter idrotten så gav jag upp, krampen
fick mig att vara okoncentrerad, och det gick inte längre att knipa ihop.
Så bästaste pappa kom och hämtade mej, [tur att han var inne i stan.]
Nu ska jag fortsätta lyssna på älskade BLOCK 44 och dricka mitt kaffe.
Puss & pill, vart du vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0